lunes, 3 de enero de 2011

Ara i sempre

Sempre repetint les mateixes coses. Sempre dient lo important que ets per mi, el que em costaria viure sense tu al meu costat. Tot el que em perdria sense tu, les bromes, els jocs, els mimos... tot això sense tu no seria possible. La causa de la meva felicitat és teva. Gràcies a tu puc aixecar-me cada dia i donar les gràcies per tindre't. Un dia ens vam fer una promesa; vam dir que sempre estaríem junts, que sempre era sempre. Jo, almenys la cumpliré, per qualsevol cosa que necessitis jo seré la primera en donar-te el meu suport. Sempre. I sempre serà sempre. En tot el temps que em passat junts m'he donat conta del món que m'estava perdent sense tu, de que aquell racó que sempre hi era buit tu me'l vas omplir sense demanar res a canvi. Penso en tu i m'agafen ganes de plorar, riure i emocionar-me. Penso en tot el que ens queda per viure, i sóc la cosa que camina més feliç del món, AJAJAJA. Espero que sempre t'enrecordis, ni que sigui una miqueta petitona de mi. En el meu cas no hauràs de patir, perquè et prometo que sempre ho faré, passi el que passi. Ets molt important per mi, i t'ho vull recompensar com sigui; si tens un problema acut a mi. Si has de riure, acut a mi. Si has de saltar, ballar, còrrer, o fer la gilipollada més gran que existeixi sempre podràs acudir a mi perquè per petit que sigui el problema, o la circumstància sempre estiré allí.
També et volia dir que cada nit, abans d'anar a dormir sempre penso amb tu perquè així el somni segur que és agradable. Ets el millor que m'ha passat, de veritat. Espero que mai ens separem. Vull que quan siguis vellet t'enrecordis d'això que et dic i siusplau, vull que em dediquis ni que sigui un segon en recordar-me, a mi i tot el que hem passat, i així jo ja podré sentir-me satisfeta de tindre com et tinc. Només puc dir-te que gràcies. Gràcies per fer-me feliç, però sobretot gràcies per existir. 


T'estimo molt, molt i molt. No et pots arribar a imaginar fins a quin punt t'anyoro quan no parlo amb tu.


Ara i sempre .

No hay comentarios:

Publicar un comentario